Sabtu, 2 Jun 2012

jom layan.....

jom layan puding roti marble...
mmg mabeles wehhhh.....sdp smbil2 minum kopi.....

separuh da selamt masok perot....heheheeee

ha separuh ni la yg dpt dselamatkan utk dpost....weeeee.....
sdp ni wehhh kalo xcaya cuba la......


2 ulasan:

  1. rajin ler mu nie membking
    puding roti..tak nampak roti nyer pun beb...
    biae kan nampak segi2 roti nyer..
    ni versi cmne laks?

    BalasPadam
  2. ni versi d blend rotinye.....tu yg xnmpk rotinye...

    BalasPadam